Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.4 JTD - Клапани :

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 2.4 JTD - Клапани :

    Данните за регулировка на клапаните на 2.4 JTD са както следва: Всмукателни:0.25-0.35; Изпускателни:0.30-0.40; Понеже имам лек шум смятам да си ги проверя...Който го е правил, или знае нещо по въпроса,нека сподели...Мерси.
    156-2.4-JTD-99;
    156-2.4-JTD-SW-01;

  • #2
    доколкото разбрах е като на самара, мериш и смяташ дебелина на пула, трябва ти приспособление за притискане надолу на чашката и пинсета са вадене на пула, иначе ше трябва да се вади разпределителния вал...
    ...пак да кажа, че го гледах в мануала, успех !

    Comment


    • #3
      Конкретните стойности ги виж в Аутодатата.

      Иначе моите като ги правихме постъпихме по следния начин:

      1. Мериш така както са си и гледаш колко е разликата.
      2. Вадиш стария пул и го мериш
      3. Тука е тънкостта - да не тръгнеш да го мериш со шублеро! Нищо няма да стане - решението уред с център и точност до стотна.
      4. Другото е бакалска математика

      Comment


      • #4
        микрометър ...е шублера хваща 5 стотни, става и с него, те пуловете са си маркирани ...а и с луфтомера няма как да слезеш под точност 5 стотни
        П.П...някъде май бях чел една руска хитрост за самарите, че може да обърнеш пула обратно тъй като се износва само около центъра

        Comment


        • #5
          добре де, аз не съм отварял още капака на гравата, но в мануал-а посочват на чертежа освен манипулация за регулиране с луфтомерна пластина, и манипулация с гаечен ключ-това ме навежда на мисълта за ръчно винтово настройване....а вие ме упътвате към "тарелково"... ???
          156-2.4-JTD-99;
          156-2.4-JTD-SW-01;

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от samara
            микрометър ...е шублера хваща 5 стотни, става и с него, те пуловете са си маркирани ...а и с луфтомера няма как да слезеш под точност 5 стотни
            П.П...някъде май бях чел една руска хитрост за самарите, че може да обърнеш пула обратно тъй като се износва само около центъра
            точно затова е добре да се използва микрометър, защото пуловете се износват около центъра и с шублер не е работа, ако разбира се не искаш да тракат отново.

            Comment


            • #7
              ...пулове...???

              ...А пулове откъде могат да се закупят, и някакви комплекти ли са или поединично...и как се постъпва относно избора на размери-преди да си отворил капака на главата, та да си си избрал размер ???
              156-2.4-JTD-99;
              156-2.4-JTD-SW-01;

              Comment


              • #8
                ох, точно това ми беше проблем при самарата, има пулове поединично през 5 стотни, ама няма как да се изберат преди да си отворил, премерил хлабините и дебелините на поставените пулове ...тъпо
                сори, че все говоря за самара, ама не съм скочил още на алфата

                Comment


                • #9
                  пуловете...

                  о-оооо колега, алфата е голяма работа...аз смених над 25 коли за 30 години и чак сега успях да придобия такава...пожелавам ти съвсем скоро да придобиеш такава...а като се вземе в предвид ,че съм и медиум...бъди сигурен ,че съм ти добър благопожелател....понякога хубавите неща не стават много бързо-успех..мерси за консултацията...поздрави- Минчо Лалев
                  156-2.4-JTD-99;
                  156-2.4-JTD-SW-01;

                  Comment


                  • #10
                    ...шумове...

                    ...а шумовете ги слушам с докторски слушалки...най-лесно се чуват къде са - в клапаните ли са или на други места...
                    156-2.4-JTD-99;
                    156-2.4-JTD-SW-01;

                    Comment


                    • #11
                      ...аз ползвам едни електронни слушалки със сонда, много са удобни...обаче повечето бензинови двигатели вкарват брум, явно от искрообразуването
                      ...така че, тогава с докторските или с електрод и метална плочка и опряно ухо

                      Comment


                      • #12
                        упс, забравих ...мерси за пожеланията и безаварийна радост с алфата

                        Comment


                        • #13
                          156-2.4-JTD-99;
                          156-2.4-JTD-SW-01;

                          Comment

                          Working...
                          X